Internetas

Ką daryti, jei dingo interneto ryšys?

Įsitikinkite, kad kompiuteryje ar kitame įrenginyje yra įjungta Wi-Fi ryšio funkcija. Patikrinkite maršrutizatorių, elektros ir kitus laidus. Jei visa įranga yra įjungta tinkamai, tačiau interneto ryšys neveikia, susisiekite su mūsų aptarnavimo specialistais. Visus kontaktus rasite čia.


Ką daryti, jei pakeitus kompiuterį neveikia internetas?

Ši problema įvyksta, nes mūsų sistema nežino naujojo kompiuterio MAC adreso. Pakeitus kompiuterį, būtina susisiekti su mūsų aptanavimo specialistais ir pranešti jiems naujojo kompiuterio MAC adresą, kurį jie įves į sistemą ir interneto tiekimas bus atnaujintas. Visus kontaktus rasite čia.

MAC adresas (angl. Media Access Control) yra fizinis tinklo plokštės adresas, kurį suteikia gamintojas. Jį galite sužinoti apatinėje kompiuterio ekrano juostoje paspaudę „Start“ mygtuką ir pasirinkę „Run“. „Open“ eilutėje įrašykite „cmd“ (kabučių nenaudokite) ir paspauskite „Enter“ mygtuką. Pasirodžius komandinei eilutei įraškite „ipconfig /all“ (kabučių nenaudokite) ir paspauskite „Enter“ mygtuką. Jei viskas veikia tinkamai, MAC adresas bus nurodytas po užrašu „Ethernet adapter Local area Connection“, eilutėje „Physical Address“.

Jei naudojatės belaidžiu Wi-Fi ryšiu, galite be apribojimų keisti kompiuterius ar kitus naudojamus įrenginius.


Kaip sunkonfigūruoti kompiuterį, kad galėtumėte naudotis „Progmera“ internetu?

Norint naudotis mūsų interneto paslauga, reikia kompiuterį sukonfigūruoti automatiškai gauti IP adresą ir DHCP serverio. Informaciją, kaip tai padaryti, rasite čia:

„Windows XP“ instrukcija

„Windows 7“ instrukcija

„Windows Vista“ instrukcija

Informaciją, kaip pasirinkti automatinius DHCP nustatymus maršrutizatoriuje, rasite jo naudojimo instrukcijoje.

DHCP (angl. Dynamic Host Control Protocol) – tai serveris, kuris kiekvienam kompiuteriui pagal tam tikras taisykles suteikia IP adresą.


Kaip pakeisti belaidžio Wi-Fi ryšio slaptažodį?

Atkreipiame dėmesį, kad siekiant užtikrinti saugumą, rekomenduojama slaptažodžius keisti reguliariai. Belaidžio Wi-Fi ryšio slaptažodį rekomenduojame keisti bent porą kartų per metus.

Pirminį slaptažodį rasite ant maršutizatoriaus nugarėlės, jį rekomenduojame pasikeisti į savo sugalvotą slaptažodį. Slaptažodžiui naudokite skaičius, didžiąsias ir mažąsias raides ir bent vieną simbolį. Norėdami pakeisti slaptažodį, tai galite padaryti prisijungę prie savo Wi-Fi vartotojo sąsajos. Daugiau  informacijos, kaip pakeisti slaptažodį, rasite maršrutizatoriaus instrukcijoje.

Nerekomenduojame naudoti vienodų slaptažodžių skirtingose paskyrose, taip pat patariame vengti itin lengvai atspėjamų slaptažodžių. Nepamirškite, kad pakeitus slaptažodį, jį reikės iš naujo išsaugoti visuose įrenginiuose, su kuriais jungiatės prie namų tinklo.


Kaip naudotis belaidžiu Wi-Fi ryšiu?

Norėdami savo namuose ar biure naudotis belaidžiu Wi-Fi ryšiu, turite sukurti prieigos tašką. Rekomenduojame įsigyti maršrutizatorių, kuris leis naudoti kelis kompiuterius ar kitus įrenginius vienu metu ir suteiks galimybę naudotis interneto ryšiu be jokių laidų. Siūlomi maršrutizatoriai ir jų kaina priklauso nuo pasirinkto interneto plano. Daugiau informacijos apie tai galite rasti čia.

Jei maršrutizatorių prijungiate savarankiškai, susisiekite su mūsų aptarnavimo specialistais ir praneškite jo MAC adresą – jie įves jį į sistemą ir užtikrins interneto ryšio tiekimą. Visus kontaktus rasite čia.


Ką reikia žinoti apie IP adresą?

IP adresas – tai unikalus numeris, kuris indentifikuoja jūsų kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios skaičių grupės, atskirtos taškais.

Šviesolaidiniame tinkle suteikiame vartotojams išorinius IP adresus. Tai reiškia, kad jie yra pasieiami iš bet kokio kompiuterio, turinčio interneto prieigą. Tokie IP adresai yra unikalūs visame pasauliniame tinkle.

Statinio IP adreso suteikimo paslaugos neteikiame. Visi suteikiami IP adresai yra dinaminiai, juos suteikia DHCP serveris. „Progmera“ tinkle IP adresai yra keičiami tik susidarius techninei būtinybei, dažniausiai ne dažniau nei porą kartų per metus.

IP adresas pagal kliento pageidavimą gali būti keičiamas tik gavus prašymą raštu, su svariais argumentais.

Keičiant interneto planą, IP adresas nėra keičiamas.


Televizija

Ar galiu naudotis išmaniąja televizija?

Išmaniosios televizijos paslaugos yra teikiamos tik kartu su „Progmera“ internetu. Rekomenduojame išmaniosios televizijos paslaugą naudoti plokščiaekraniame televizoriuje, per HDMI jungtį – taip užtikrinamas aukščiausios kokybės vaizdas. Taip pat siūlome įsigyti ir išmaniosios televizijos naudojimui būtinus priedėlius.


Kokie išmaniosios „Progmera“ televizijos privalumai?

Pasirinkę mūsų išmaniosios televizijos planus galėsite mėgautis nepriekaištinga vaizdo kokybe, daugiau nei 70 TV kanalų, HD kanalų paketu ir naudotis 14 dienų TV laidų archyvu. Tai galimybė mėgautis savo mėgstamomis televizijos programomis daug patogiau ir išplėsti savo televizoriaus galimybes.


Kaip atnaujinti išmaniąją televiziją?

Išmaniosios televizijos atnaujinimą atliksime nuotoliniu būdu, todėl nereikia atlikti jokių papildomų veiksmų. Įjungus priedėlį, ekrane pasirodys programinės įrangos atnaujinimo langas ir įsijungs sistemos atnaujinimas. Baigus atnaujinimą, įranga persikraus ir vėl galėsite naudotis savo išmaniąja televizija.


Kodėl kai kurie kanalai negali būti įrašyti?

Kai kurie kanalai nėra įrašomi: Balticum TV, Balticum Auksinis, Balticum Platinum, TV1000, TV1000 Russkoje Kino, TV1000 Action, TV3 film, TV3 Sport, TV3 Sport2.


Sutartis ir apmokėjimas už paslaugas

Ką daryti, jei noriu pasikeisti interneto / televizijos planą?

Visą informaciją apie siūlomus planus rasite mūsų interneto svetainėje. Jei nusprendėte pasikeisti paslaugų planą, susisiekite su mūsų aptarnavimo specialistais ir jie suteiks visą informaciją. Visus kontaktus rasite čia. Atkreipiame dėmesį, kad priklausomai nuo pasirinkto plano ar gautų nuolaidų gali būti taikomi mokečiai arba plano keitimo apribojimai.


Kaip nutraukti interneto ir / ar televizijos paslaugas?

Dėl paslaugų tiekimo nutraukimo gali kreiptis tik asmuo, kurio vardu buvo sudaryta sutartis. Prašymą nutraukti sutartį klientas gali pateikti atvykęs į „Progmera“ aptarnavimo skyrių (adresas), atsiųsti el. paštu info@progmera.lt arba pateikti savitarnos sistemoje. Prašymas turi būti patvirtintas kliento parašu. Gave prašymą dėl paslaugų nutraukimo, mūsų konsultantai susisieks ir informuos apie sutarties nutraukimo sąlygas bei terminus.


Ar galima laikinai sustabdyti interneto ir / ar televizijos paslaugų teikimą?

Savo klientams suteikiame galimybę nemokamai stabdyti paslaugų teikimą vieną kartą per metus. Toks stabdymas yra atliekamas ne trumpesniam kaip 30 dienų ir ne ilgesniam kaip 3 mėn. laikotarpiui. Norėdamas laikinai sustabdyti paslaugų teikimą, klientas turi pateikti prašymą atvykęs į „Progmera“ aptarnavimo skyrių (adresas), atsiųsti jį el. paštu info@progmera.lt arba pateikti savitarnos sistemoje. Prašymas turi būti patvirtintas kliento parašu. Atkreipiame dėmesį, kad dėl laikino paslaugų teikimo gali kreiptis tik tas asmuo, kurio vardu sudaryta sutartis.

Gavę prašymą dėl laikino paslaugų teikimo sustabdymo, per 5 (penkias) kalendorines dienas arba nuo su klientu suderinto termino sustabdysime paslaugų teikimą. Paslaugų teikimas bus atnaujintas automatiškai, nuo kliento prašyme nurodytos datos. Pageidaudamas paslaugų teikimą atnaujinti anksčiau, klientas turi pateikti prašymą. Tokiu atveju paslaugų teikimas atnaujinamas per 1 (vieną) darbo dieną.


Ar galima perrašyti sutartį kito asmens vardu?

Galimybės perrašyti sutarties kito asmens vardu nėra, todėl kilus tokiam poreikiui, pirmiausiai yra nutraukiama pasirašyta sutartis, o su nauju klientu pasirašoma nauja sutartis.


Kaip gauti sąskaitą už suteiktas paslaugas?

Kiekvieną mėnesį paruošime ir nurodytu el. paštu atsiųsime elektroninį laišką su sąskaita bei svarbiausai mokėjimo informacija. Sąskaitą taip pat galite pasitikrinti ir apmokėti savitarnos sistemoje.


Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Kartais nutinka taip, kad mūsų siunčiami elektroniniai laiškai el. pašto sistemoje yra traktuojami kaip braukalas ir nukeliauja į aplanką „Šlamštas“ (angl. Spam). Pasitikrinkite šį savo pašto dėžutės katalogą ir radę ten mūsų laišką pažymėkite jį „Not spam“ žyma. Šį veiksmą reikia atlikti vieną kartą.

Jei savo el. pašto dėžutėje neradote mūsų laiško, gali būti, kad klaidingai nurodėte el. pašto adresą. Tokiu atveju susisiekite su mūsų aptarnavimo specialistais ir patikslinkite savo el. pašto adresą. Visus kontaktus rasite čia.


Kaip apmokėti sąskaitą už paslaugas?

Mūsų sąskaitas galite apmokėti įprastais būdais:


Iki kada reikia apmokėti sąskaitą už paslaugas?

Pateiktas sąskaitas prašome apmokėti iki einamojo mėnesio 25 dienos – taip būsite tikri, kad mokėjimas mus pasieks laiku.

Jei dėl kokių nors priežasčių negavote sąskaitos, vis tiek privalote sumokėti už suteiktas paslaugas. Priešingu atveju, paslaugų teikimas gali būti apribotas pagal sutarties sąlygas.

Vėluojant apmokėti sąskaitą ir nesulaukus mokėjimo iki sutartyje nurodyto apmokėjimo termino pabaigos, paslaugų teikimas gali būti sustabdytas. Paslaugų teikimo atnaujinimas gali būti papildomai apmokestintas. Susidarius įsiskolinimui, vadovaudamiesi teisės aktų reikalavimais perduodame skolininko duomenis skolos išieškojimui.